Páginas vistas en total

jueves, 16 de mayo de 2013

En el cor de les dones 25: Björk

Björk





La Björk, és d'aquells sers que un dia van arribar d'un altre planeta per fer-nos la vida una mica més feliç.
Una mena d'artista integral que construeix amb la seva veu escenaris imaginaris, llocs que ens agradaria visitar almenys un cop a la vida.
la Björk canta i fa d'això un acte sagrat, que és el que és, un acte sagrat de neteja de l'anima, de recreació de la bellesa o de terriblement bonica bogeria...
Cantar pot esdevenir tot allò que necessitem, tot allò que necessiti la nostra ànima per a ser sanada, per a manifestar-se, per recrear-se...
Ella és això, una xamana bona que realitza cerimònies sagrades plenes d'art, art que ens meravella, art, que ens alimenta, que ens transforma.
He volgut posar una petita mostra del seu art, des del seu començament amb Sugarcubes al seu últim treball.
També he volgut incloure una cançó del fantàstic i tràgic musical que va fer amb Lars Von Trier:  Ballant en la foscor
Amb tot el meu respecte, la meva admiració, el meu agraïment i el meu amor envers aquesta dona, que sempre provoca algun canvi subtil i perdurable en el meu interior.








No hay comentarios:

Publicar un comentario