Vistas de página en total

martes, 4 de febrero de 2014

Els links, de punta a punta: Comencem per la cultura i la revista AESTHETIP i la banda sonora de l'Ellie Goulding



Quines coses!!! Avui començo a ensenyar-vos els links que he anat afegint al blog amb tot aquest temps.
Em ve de gust compartir-ho amb entrades i que pugueu descobrir allò que jo he gaudit i gaudeixo, navegant amunt i avall per la xarxa. Començaré per la CULTURA i una revista, AESTHETIP, plena d'art i coses que espero que us agradin molt i molt. Així anirem descobrint plegats tots aquells links que m'alimenten d'allò més!!!
Bé, res més; gaudiu amb les navegacions!

Aquí teniu el blog de la revista:

Aesthetip

I aquí la revista de Febrer del 2014:

Aesthetip


I una dona que vaig descobrir ahir i que em va fer ballar; l'Ellie Goulding, en un concert en directe. desitjo que també us faci ballar!!!











No hay comentarios:

Publicar un comentario