Vistas de página en total

lunes, 31 de enero de 2011

Alimentar-se d'art

                                           Anne Siems

Quan mengem aliments plens d'energia, cuinats amb amor, presentats amb amor, ens alimentem d'art. Però també ens alimentem d'art amb la mirada, amb les olors, els sons, amb les sensacions. Necessitem alimentar-nos d'art per fer que el nostre esperit creixi, agafi aire i espai, es conegui i reconegui en quelcom, en cada cosa que ens passi a la vida. 
Submergir-nos en espais plens d'art, com museus, sales d'exposicions, llibreries, cafès, botigues, parcs...Necessitem sentir l’art amb una melodia, en el somriure d’algú, en els actes de tothom. L’art és el meu aliment predilecte, escalfa el meu cor, el meu cos, la meva ànima. Construeix el meu món, el transforma, em transforma. Em dona ales de papallona, de falcó, d’oreneta. M’omple del perfum de l’herba, de les roses, del rostit d’espatlla de be de la mare.
Sense l’art res tindria sentit, ell és l’amor i l’odi, la saviesa, el desconeixement i el descobriment, l’esclat i la contenció, les paraules i el silenci. Ell és l’aliment suprem dels homes, el meu aliment suprem, sense ell no seria jo.
Sense ell tota l’existència no seria possible.
Avui penjo artistes que trobareu als links, els que m'alimenten i als que agraeixo com un mantra etern la seva nutrició. 
                                          Maleonn 
    


                                              
                                                 Mike Thompson
                             

                                          J Prichard

No hay comentarios:

Publicar un comentario