Vistas de página en total

miércoles, 27 de abril de 2011

Propera i última sessió de butoh del curs 2010/2011 Dissabte 18 de juny del 2011




Hola a tothom!
Espero que les vacancetes de setmana santa us hagin donat un temps per gaudir de la vida sense les obligacions habituals.
A mi m’han donat temps per descansar, treure’m un queixal del senya i treballar d’allò més amb projectes escrits; la veritat és que agraeixo molt aquest temps del que pogut disposar.
En l’últim mail que ús vaig enviar anul·lant la sessió del dia 16 d’abril, demanava que qui volgués realitzar la sessió aquest dissabte dia 30 d’abril em confirmés la seva assistència. No m’ha arribat cap mail de confirmació i per tant
no farem cap sessió aquest proper dissabte.

Quedem doncs per l’última sessió del curs que es realitzarà el dissabte 18 de juny a l’Adoberia, confirmeu assistència.
Molts petons, abraçades i tot el meu afecte!
Salut!

1 comentario:

  1. Hola Maria som l'Elena i la Maite, estem navegant pel teu mar de musica...! I hem comentat que ens agradaria gaudir del teu art dalt de l'esceneri. Com ho veus? Per quan?
    Som les teves fans
    Petons rodons
    Elena i Maite

    ResponderEliminar